Inpakstress - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Rebecca Knooihuizen - WaarBenJij.nu Inpakstress - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Rebecca Knooihuizen - WaarBenJij.nu

Inpakstress

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 Januari 2014 | Nederland, Borculo

Morgen is het dan zover: na maanden plannen, regelen en nog meer ongein zal morgen de reis naar Australië beginnen! Ik moet toegeven dat de spanningen voor de reis nu toch wel echt beginnen te komen. Normaal ben ik niet zo'n emotioneel persoon, maar heb toch het gevoel dat het afscheid zwaar gaat worden. Vooral nu mijn moeder al dagen bijna in tranen schiet als ik het woord Australië zeg. Maar goed, vandaag begonnen met de reistas en handbagage in te pakken. Inmiddels genoeg eten om het vliegtuig te bevoorraden, dankzij mijn moeder. Moeder heeft het idee dat ik voor 27 uur vliegen minimaal voor 4 dagen eten mee moet nemen. Dankzij mijn overtuigingskracht heb ik haar er toch van overtuigd dat 5 broodjes, 8 koekjes, een pak kauwgom, een 'x' aantal wraps toch te veel van het goede is en ik aan 1 broodje en 1 wrap wel genoeg heb. Wel heb ik moeten toegeven op het aantal koekjes en zitten er alsnog 3 pak koekjes en een kitkat in. Terwijl ik hier nu zit schieten allemaal voorwerpen door mijn hoofd die ik absoluut niet mag vergeten: paspoort, visa-nummer, telefoonnummer van mijn begeleidster (voor het geval men denkt dat ik 'slechte bedoelingen' heb) enz. Aangezien een mens niet gemaakt is om zoveel dingen te kunnen onthouden heb ik een lijst gemaakt, zodat ik niets vergeet. Voor nu zal ik verder gaan met inpakken en de af-streep-poster-voordat-zus-thuis-is afmaken samen met Ashley. Tot later!

Liefs, Rebecca

  • 13 Januari 2014 - 17:41

    Kirsten Klein Willink:

    Hoooi Becc,
    Heel veel plezier in Australië, van weekend was het land nog op tv bij all you need is love!
    wat een onwijs mooi land is dat zeg! De tijden vliegen straks voorbij heur!

    xx! geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borculo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

Chinezen & oude man

13 Januari 2014

Inpakstress
Rebecca

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 4770

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

14 Januari 2014 - 04 April 2014

Melbourne

Landen bezocht: